سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
r00t
::. بـحـارحـجـز لـة كرسـى .::
::.  بـحـارحـجـز لـة كرسـى .::
r00t

انا سنى : 33
مشركاتى : 254
انا : ذكر
بلدى : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Egypt10
مزاجى : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Pi-ca-26

سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Empty
مُساهمةموضوع: سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى   سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى I_icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 8:08 am

------------------------

***(((ليه بنهيس لما نكون مهيسين)))***

ليه بنضحك لما نكون مفرفشين
ليه بنعيط لما نكون مخنوقين
آآآآآآه ... مية ليه وليه ؟؟؟؟؟
وفي الاخر مصدومين ولايمكن تايهين
ولا يمكن علي الحياه ما احناش قادرين
اهي عيشه وهتعدي وادينا عايشين
مهيسين مفرفشين ولاحتي مصدومين
طب عيشه ولااكتر ..مانعيشها مبسوطين
يعني هنعيشها مخنوقين ولا حتي مصدومين
طيب ليه ...؟ مادام عالضحكه ادينا قادرين

ولا الناس عاملين زي المحشيشين
يقولوا الكلمه وفي ساعتها عالطول راجعين
ماتعرفهم طبيعين ولا مهلوسين
نعيشها بنضحك مادام عالضحكه ادينا قادرين

هموم الدنيا فوق روسنا متلتلين
ياعيني علينا .. هنلاقيها منين ولامنين
في غزه اديهم مقتولين.. ولا حتي محروقين .. ولا يمكن مدبوحين
والعرب ايديهم علي بؤهم وساكتين
أصمله عليهم ... مؤدبين

وهنا ازازه الزيت بقت بتسعه وعشرين
باكته السكر بحاجه وتلاتين
واللي زاد وغطي .. هيلغوا الدعم وهيطبقوا نظام بطاقه التموين
وآآآآدي باقي الناس عايشين مطحونين
مش بقولكوا هموم الدنيا فوق روسنا متلتلين
عيشه ولااكتر نعيشها مبسوطين
مادام عالضحكه ادينا قادرين

بص شوف .. الشباب عالقهاوي مترصاصين
والله حالهم يتكتب فيه دواوين
وحال البنات ورا التقليد الاعمي ماشين
طب ليه .. ده احنا امهاتنا امهات المؤمنين

ولوبصينا علي حال البلد .. ماهي ضايعه من سنين
وكباراة البلد نايمين مدفيين
في بنوك سويسرا هتلاقي فلوسهم بالملايين
عيشه ولااكتر...
نعيشها مبسوطين مادام عالضحكه ادينا قادرين.......
saiko.love
::. بـحـار مـايـتعـوضـش .::
::.  بـحـار مـايـتعـوضـش  .::
saiko.love

انا سنى : 31
مشركاتى : 7103
نوع خطى : ايـــــــه بقى ايـــــــــــــــه بقى....
استايل خطى : الــــي يــحصــلنــا يــكــسـرنــــا.....
لون خطى : مــتـــمــطـــورنــاش يانــــــاس....
انا بشتغل : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Sailor10
هوايتى : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Huntin10
بلدى : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Egypt10
مزاجى : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Mostaf12
رسالتى : ــــــــــــــ
ما أصعب ان تعيش داخل نفسك وحيد بلا صديق ......بلا رفيق ...... بلا حبيب ........ تشعر أن الفرح بعيد ......... تعانى من جرح .......... لا يطيب .......جرح عميق .......جرح عنيد ......... جرح لا يداويه طبيب

ســــ sAikO ـــــــايــكـو
الحـــــــ El.7AzEn ــــــزين

سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى   سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى I_icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 1:28 pm

هههههههه

موضوع حلو بس هية الحياه فهمنها كدة

بس هتقول لمينم بقة
RoMaNsY BaS MaNsY
::. بـحـار بـدأ يـعـمـل قلـق .::
::. بـحـار بـدأ يـعـمـل قلـق .::
RoMaNsY BaS MaNsY

انا سنى : 28
مشركاتى : 1073
نوع خطى : blue
استايل خطى : 123456
انا بشتغل : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Studen10
هوايتى : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Sports10
مزاجى : سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى Pi-ca-46

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى   سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 5:32 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه :sda:

سؤال مهم جدا جدا جدا (( ليه بنهيس لما بنكون مهيسين))), اللى يعرف الاجابه يدخل يقولى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مني سؤال ومنكم الاجابه.......... ارجوا التثبيت ؟؟؟
» اللى مش بيقرف يخش ..................... اللى بيقرفوا يخشوا برده ‏
» اللى قلبه جامد بس هو الى يدخل..انا حذرت
» اكلى لحوم البشر( تقطيع وسلق وطهى فتاة) اللى قلبه ضعيف لا يدخل
» اخبار نادى الزمالك اللى بحب الزمالك يدخل يشوف