سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saiko.love
::. بـحـار مـايـتعـوضـش .::
::.  بـحـار مـايـتعـوضـش  .::
saiko.love

انا سنى : 31
مشركاتى : 7103
نوع خطى : ايـــــــه بقى ايـــــــــــــــه بقى....
استايل خطى : الــــي يــحصــلنــا يــكــسـرنــــا.....
لون خطى : مــتـــمــطـــورنــاش يانــــــاس....
انا : ذكر
انا بشتغل : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Sailor10
هوايتى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Huntin10
بلدى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Egypt10
مزاجى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Mostaf12
رسالتى : ــــــــــــــ
ما أصعب ان تعيش داخل نفسك وحيد بلا صديق ......بلا رفيق ...... بلا حبيب ........ تشعر أن الفرح بعيد ......... تعانى من جرح .......... لا يطيب .......جرح عميق .......جرح عنيد ......... جرح لا يداويه طبيب

ســــ sAikO ـــــــايــكـو
الحـــــــ El.7AzEn ــــــزين

رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Empty
مُساهمةموضوع: رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة   رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة I_icon_minitimeالسبت يناير 03, 2009 8:20 am

<table id=Table1 style="WIDTH: 160px; BORDER-COLLAPSE: collapse" cellPadding=0 width=160 align=right border=0><tr><td>رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Pic_157078</TD>
<td width=10 rowSpan=2> </TD></TR>
<tr><td class=infotext align=middle></TD></TR>
<tr><td height=3></TD></TR></TABLE>
نفى أحمد رفعت رئيس جهاز الكرة بالزمالك توقيع أي عقوبات من جانب الجهاز الفني على الثنائي جمال حمزة والغاني جونيور أجوجو مؤكدا أن كلا اللاعبين ملتزمين في مران الفريق الأبيض.

وأعرب رفعت عن استيائه الشديد لما رددته بعض الصحف و مواقع الإنترنت حول بعض اللاعبين من نادي الزمالك في تلك الفترة والتي يستعد فيها الفريق لمباراته الهامة مع الأهلي.

وقال رفعت في تصريحات للموقع الرسمي الأبيض أن بعض الصحف اكدت أن جمال حمزة غير منتظم في تدريبات الفريق وأن أجوجو تاخر عن موعد عودته من إنجلترا وتم توقيع عقوبات عليهما وغيرها من الشائعات المغرضة التي تستهدف استقرار الفريق ولاعبيه قبل مباراة القمة مع الأهلي.

وأكد رفعت على أن جمال حمزة منتظم تماما في تدريبات الفريق ولم يتخلف عنها بينما عاد اجوجو في التوقيت المحدد له من قبل ولم يتم توقيع أي عقوبات مادية عليهما على الأطلاق .

وطالب رفعت من وسائل الأعلام تحري المصداقية والدقة في تعاملها مع نادي كبير بحجم الزمالك مؤكدا أن الجهاز الفني سيعلن عقب مران السبت اسماء اللاعبين الذين سيدخلون المعسكر أستعدادا لمباراة النادي الأهلي.

رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Spacer
<table id=Table4 style="BORDER-RIGHT: #dbdbdb 1px solid; BORDER-TOP: #dbdbdb 1px solid; BORDER-LEFT: #dbdbdb 1px solid; BORDER-BOTTOM: #dbdbdb 1px solid" cellSpacing=0 cellPadding=0><tr><td>

aj_server = 'http://rotator.adjuggler.com/servlet/ajrotator/'; aj_tagver = '1.0';
aj_zone = 'sarcom'; aj_adspot = '435654'; aj_page = '0'; aj_dim ='436842'; aj_ch = ''; aj_ct = ''; aj_kw = '';
aj_pv = true; aj_click = '';

</TD></TR></TABLE>

<table id=Table7 cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><tr><td height=10></TD></TR>
<tr><td>
(13)تعليقات فيلجولرز

</TD></TR>
<tr><td height=5></TD></TR>
<tr><td vAlign=top><table cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" align=center border=0><tr><td height=15></TD></TR>
<tr><td><table id=Table1 cellSpacing=0 cellPadding=0><tr><td vAlign=top align=right width=50>رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Faces_Agree </TD>
<td vAlign=top><table id=Table2 border=0><tr><td colSpan=3>
walied_tit و egyptian_blanco</TD></TR>
<tr><td>[url=https://qoptan.yoo7.com/javascript:win1=window.open('../Arabic/MembProfile.asp?UserID=229715'); win1.focus();]MNDO531[/url]</TD>
<td width=5></TD>
<td>
2 يناير - 19:36</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE></TD></TR>
<tr><td class=BBorder>
وانا كمان معاكو

انا اهلاوي
egyptian_blanco انا اللي كلمتك على الميل

"انشورولي تعليق وحياه ابوكو"
</TD></TR>
<tr><td height=10></TD></TR></TABLE></TD></TR>
<tr><td vAlign=top><table cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" align=center border=0><tr><td height=15></TD></TR>
<tr><td><table id=Table1 cellSpacing=0 cellPadding=0><tr><td vAlign=top align=right width=50>رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Faces_Normal </TD>
هو ده الاعلام المصري الاهلاوى </TD></TR>
<tr><td>[url=https://qoptan.yoo7.com/javascript:win1=window.open('../Arabic/MembProfile.asp?UserID=19983'); win1.focus();]alitayel[/url]</TD>
<td width=5></TD>
<td>
2 يناير - 16:56</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE></TD></TR>
<tr><td class=BBorder>
هو ده الاعلام المصري الاهلاوى
من زمان وهو كدة والزمالك مادة اعلامية لا صحفى معندوش شغل وعايز يتشهر وسلملى على القنوات الفضائية
</TD></TR>
<tr><td><table id=Table1 cellSpacing=0 cellPadding=0><tr><td vAlign=top align=right width=50>رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Faces_Normal </TD>
مساندة</TD></TR>
<tr><td>[url=https://qoptan.yoo7.com/javascript:win1=window.open('../Arabic/MembProfile.asp?UserID=249490'); win1.focus();]walied_tit[/url]</TD>
<td width=5></TD>
<td>
2 يناير - 16:20</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE></TD></TR>
<tr><td class=BBorder>
وانا كمان زملكاوى بس مبكرهش الاهلى
وبحب الاهلى برضه
ارجو من الاهلاوية انهم يحسوا ان الزمالك نادى مصرى زى ناديهم
وعلى العكس للزملكاوية لان فوز الاهلى او الزمالك ببطولة عائد بمصلحة عامة على مصر كلها
لما الاهلى يكسب افريقيا خلى سعر الدورى المصرى من 15مليون الى اعلى من 400 مليون
يعنى عاد لمصلحة مصر كلهاولما عمرو زكى بجيب اجوان ويشرفنا بنقول عمرو زكى المصرى مش الزملكاوى
لازم ننهى التعنت ده
وانا هروح ان شاء الله اشجع الاهلى فى ماتش الحرس كأس مصر عندنا هنا فى استاد المكس (انا زملكاوى وهشجع الاهلى)
لازم التعصب ينتهى ونحبوا بعض
علشان الكورة المصرية تكون احسن
ارجو من الاستاذ خالد طلعت وباقى الاخوة الاعضاء يحاولوا يساعدونى فى حملة (لا للتعصب )
وفى الاول والاخر ابو تريكة و زكى وميدو ومتعب وحازم امام كلهم ابناء مصر ومسلمين
</TD></TR>
انا زملكاوى بس مش بكره الاهلى</TD></TR>
<tr><td>[url=https://qoptan.yoo7.com/javascript:win1=window.open('../Arabic/MembProfile.asp?UserID=221521'); win1.focus();]egyptian_blanco[/url]</TD>
<td width=5></TD>
<td>
2 يناير - 15:12</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE></TD></TR>
<tr><td class=BBorder>
انا زملكاوى بس مش بكره الاهلى
وبحب الاهلى برضه
ارجو من الاهلاوية انهم يحسوا ان الزمالك نادى مصرى زى ناديهم
وعلى العكس للزملكاوية لان فوز الاهلى او الزمالك ببطولة عائد بمصلحة عامة على مصر كلها
لما الاهلى يكسب افريقيا خلى سعر الدورى المصرى من 15مليون الى اعلى من 400 مليون
يعنى عاد لمصلحة مصر كلهاولما عمرو زكى بجيب اجوان ويشرفنا بنقول عمرو زكى المصرى مش الزملكاوى
لازم ننهى التعنت ده
وانا هروح ان شاء الله اشجع الاهلى فى ماتش الحرس كأس مصر عندنا هنا فى استاد المكس (انا زملكاوى وهشجع الاهلى)
لازم التعصب ينتهى ونحبوا بعض
علشان الكورة المصرية تكون احسن
ارجو من الاستاذ خالد طلعت وباقى الاخوة الاعضاء يحاولوا يساعدونى فى حملة (لا للتعصب )
وفى الاول والاخر ابو تريكة و زكى وميدو ومتعب وحازم امام كلهم ابناء مصر ومسلمين
</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE>
Ra_Queen
::. بــحــار بـيشـد حيلـة .::
::. بــحــار بـيشـد حيلـة  .::
Ra_Queen

انا سنى : 30
مشركاتى : 379
انا : انثى
انا بشتغل : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Studen10
هوايتى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Travel10
مزاجى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Pi-ca-23

مُساهمةموضوع: رد: رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة   رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة I_icon_minitimeالسبت يناير 03, 2009 8:34 pm

شكرا ع التوبك بس انا شايفه ان محدش زمالكاوي هنا
Malak Al RoOh
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
Malak Al RoOh

انا سنى : 28
مشركاتى : 4315
استايل خطى : خطي خنفشاري على كيفك
انا : انثى
انا بشتغل : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Studen10
هوايتى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Writin10
بلدى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة 123
مزاجى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Pi-ca-50

مُساهمةموضوع: رد: رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة   رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة I_icon_minitimeالأربعاء يناير 07, 2009 12:09 am

يسلموووووووووووووو
Mr`Error
::. فى زمة الله .::
::. فى زمة الله .::
Mr`Error

انا سنى : 31
مشركاتى : 810
نوع خطى : Terminal
استايل خطى : Regular
انا : ذكر
انا بشتغل : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Fisher10
هوايتى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Huntin10
مزاجى : رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة Pi-ca-26

مُساهمةموضوع: رد: رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة   رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة I_icon_minitimeالجمعة يناير 09, 2009 7:29 am

تسلم ايدك ياقمر

رفعت ينفي معاقبة حمزة وأجوجو ويطالب الاعلام بتحري الدقة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حمزة ينفي تمارضه
» حمزة ينفي تمارضه
» حمزة ينفي تمارضه
» شخص يقلد النجم السويدي إبراهيموفيتش يخدع الاعلام النرويجي
» إيقاف أيمن عبد العزيز و غرامة 50 الف جنيه , رفعت : هذه ليست المرة الاولى !!