سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
UBDAA
اكبر عيل فى السفينة
اكبر عيل فى السفينة

انا سنى : 32
مشركاتى : 1391
انا : ذكر
انا بشتغل : جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Progra10
هوايتى : جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Joggin10
بلدى : جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Egypt10
مزاجى : جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Pi-ca-26

جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Empty
مُساهمةموضوع: جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001   جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 I_icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 4:42 pm

واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش

مرة واحد نزل بسين طلع بصاد --- مرة واحد راح عزة رجع سلوى

معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
Mr`Error
::. فى زمة الله .::
::. فى زمة الله .::
Mr`Error

انا سنى : 31
مشركاتى : 810
نوع خطى : Terminal
استايل خطى : Regular
انا : ذكر
انا بشتغل : جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Fisher10
هوايتى : جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Huntin10
بلدى : جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Egypt10
مزاجى : جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Pi-ca-26

جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 Empty
مُساهمةموضوع: رد: جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001   جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001 I_icon_minitimeالإثنين يونيو 23, 2008 12:13 am

مشكوووووووور جدا ياكبير

جمعة مسترين رح رح رح رح رح صيف 2001
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا سعد جمعة بن جمعة مسترين وبر كسان حركات وكريمة عضلات
» نكت جمعة مسترين2000000000000008
» سلسلة تاريخ البارسا 2000-2009 [ سنة 2001 كاملة ]
» جواب من جمعة لاخوة بالانجليزي+ترجمة فورية
» يـلم الاكـشن الرائع لدينـزل واشنطن والحـائز على جـايزه أوسكـار فيـلم Traning Day DvdRip 2001