سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

المخطوبين قبل الزواج وبعده................... 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

المخطوبين قبل الزواج وبعده................... 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

المخطوبين قبل الزواج وبعده...................

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mr.Say33

::. قـائـد إدارى .::

::. قـائـد  إدارى .::
Mr.Say33

انا سنى : 28
مشركاتى : 4289
نوع خطى : Tahoma
استايل خطى : Blod+Itlic
لون خطى : Red
انا : ذكر
انا بشتغل : المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Accoun10
هوايتى : المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Huntin10
بلدى : المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Egypt10
مزاجى : المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Mostaf12

المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Empty
مُساهمةموضوع: المخطوبين قبل الزواج وبعده...................   المخطوبين قبل الزواج وبعده................... I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 11, 2010 1:53 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موضوع مضحك جدا بس عجبنى ويارب يعجبكم

هو عن المخطوبين قبل الزواج وبعده

ياعنى لو جينا نشوف حال المخطوبين قبل الزواج حيبقى بالطريقه دى ............

لو اعتبرنا ان
احمد خاطب منال فعندما يخرج احمد مع منال لكى يتفسحوا شويا يقول احمد
لمنال عندما يمرواا على محل ملابس يقولها تعالى يا حبيبتى شوفى الطقم الجديد ده حيبقى عليكى جميل تعرفى يا منال ان المصنع عمله خصيصا علشانك زى مايكون عارف مقاسك فيقوم احمد يشترى لها الطقم ده .
وعندما يركبوا سياره تكون منال طبعا جنب الشباك وجنبها
احمد يقولها احمد ايه ده يا حبيبتى دا الشباك مفتوح اقفلهولك علشان متخديش برد اصل انا يا حبى اخاف عليكى من الهوا الطاير و يقوم احمد يقفل الشباك على اساس انه خايف عليها ياعنى والمهم يروح احمد البيت يحلم بلليله دى ويتصل بمنال علشان قال ايه يتطمئن عليها زى العاده يقولها عامله ايه تقوله الحمد الله يا حبيبى يقوم احمد
يقولها قوليها تانى اصل انا عاوز اخر كلمه تبقى فى ودنى كلمة حبيبى وصوتك ويقولها وحشتينى فى الشويه الى سيبتك فيهم دول المهم تعدى الايام وبعدين احمد اتجوز منال ...............

ايه بقى الى يحصل بعد سنه مثلا فى الزواج تخليوا معايا كيدا ............
ينزل احمد و
منال علشان كانوا معزومين على العشاء عند حماته المهم احمد ومنال طبعا خلفوا ولد فهما وهم ماشيين رايحين البيت تقول منال لاحمد شايف يا حبيبى الفستان ده انا حاسه ان المصنع صنعه علشانى احمد يقولها هو فين ده انا مش شايفه تقوله اهوه على يمينك فى المحل يقولها هو انا عت بشوف من يوم ماتجوزتك كان يوم اسود يوم ما اتجوزتك المهم يمروا من الموقف ده ويجى موقف اخر احمد ومنال راكبين فى السياره بس برده منال جنب الشباك واحمد راكب جنبها منال تقول لاحمد يا احمد اقفل الشباك اصل مفتوح يقولها ليه هو انتى مش ليكى ايدين اقفليه تقوله يا احمد انا معايا الولد يقولها ياعنى هو انتى ملكيش الا ايد واحده اقفليه بالتانيه فا احمد يرجع من شغله تقابله منال
تقوله يا احمد انا موحشتكشى يقولها ليه هو انا مش شايفك الصبح ياعنى خلاص ... تقوله بس يا حبيبى دا فى وقت كتير انت مشوفتنيش فيه ... يقولها وايه ياعنى هو انا ياعنى حشوف القمر ما انا كل يوم بشوفك حتى خلاص حفظت شكلك روحى هاتيلى اكل بدل انتى شبه امك كيدا ............وللاسف معظم الحياه الزوجيه تنتهى بالشكل ده
يارب جنبنا هذا ...............
انا عارفه ان انا ممكن اكون مبالغه بس ساعات الكلام ده بيحصل

Farosha
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
Farosha

انا سنى : 29
مشركاتى : 3976
نوع خطى : مره نسخ ومره رقعه
استايل خطى : الي تحبه
لون خطى : احمر
انا : انثى
انا بشتغل : المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Studen10
هوايتى : المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Painti10
بلدى : المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Egypt10
مزاجى : المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Pi-ca-41
رسالتى : ليس كل من ينظر اليك

معجب بك

من الممكن ان يكون

متعجب منك

المخطوبين قبل الزواج وبعده................... Empty
مُساهمةموضوع: رد: المخطوبين قبل الزواج وبعده...................   المخطوبين قبل الزواج وبعده................... I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 22, 2010 7:52 am

ههههههههههههههههههههه جامد

المخطوبين قبل الزواج وبعده...................
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ما حدود العلاقة بين المخطوبين
» هل الزواج بلا حب يعيش
» شوفوا اسماء الزوجات قبل وبعد الزواج في موبايلات ازواجهم
» معنى الزواج عند الشباب والبنات
» شاب يضرب زوجته بعد 3 ساعات من الزواج ...