سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قرصان الحب
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
قرصان الحب

انا سنى : 30
مشركاتى : 3941
نوع خطى : 3aDy
استايل خطى : francoOo
لون خطى : wlahy Enta Wezo2a2
انا : ذكر
انا بشتغل : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Sailor10
هوايتى : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Huntin10
بلدى : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Egypt10
مزاجى : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Pi-ca-24
رسالتى : صـــــــــدمـــأآأآأآأآأآأآأت عمــــــــــــــــــرى ذودتنـــــــــــــى قنــــأآأآأآأآأعــــــــــــــهـ فكـــــــــل شــــئ احبـــــــــــــهـ اتـــــوقـــــع ضيـــــــأآأآأآأعهـ

ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Empty
مُساهمةموضوع: ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا   ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 28, 2009 6:57 pm

من ياهي اعذرك وانت ما معذور؟

سيفك هد عليه بساعه الشده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حسبتك تحبني وجبت بيدي الروح..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بعدها بنص اديه وكمت تتعده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ردت مره اجربك وانتخيك بيوم..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

على كلبي انتخيتك بلكن اترده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وكح كتلك وكح ويريد احب بذات..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

شجعته علي وتوكف بسده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مررررررررررات التحبه..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

تشوف منه اشكال..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وتخلقله الاعذار واتكول مو قصده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وتصد كل الحجي والنصح من الناس..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وتتحمل اذنوبه وكل خطا عنده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بسسسسسسسسس ايفاجئك؟[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

يلبس جلد ثعبان..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ومفصل عليه وجايبه ابكده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ماااااااااااااااااااااا نااااااااااااااااااااادم عليك.........[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الراح خلي ايررررررررررررررررررررروح....[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ولك صارت قديمه الماي وتبده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بسسسسسسسسس ناااااااااااااااااااااااادم؟

علي اشلون اصدك بيك..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وناااادم ما اخذت العبره من وحده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهن اهواي صارن ما تبت عالصار..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

يا كلبي اشيتوبك كافي وتهده..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

غيمه من الدمع..............................[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

يزرعها وسط العين..............................[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وانت اورود حمره وتزرع بخده..........................[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
sara
: مرمى فى البحر:
: مرمى فى البحر:
sara

انا سنى : 29
مشركاتى : 970
انا : انثى
مزاجى : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Pi-ca-50

مُساهمةموضوع: رد: ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا   ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا I_icon_minitimeالخميس يناير 28, 2010 11:14 am

نيس توبيك يا قرصان احساس جميل وتعبير احلي
UBDAA
اكبر عيل فى السفينة
اكبر عيل فى السفينة

انا سنى : 32
مشركاتى : 1391
انا بشتغل : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Progra10
هوايتى : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Joggin10
مزاجى : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Pi-ca-26

مُساهمةموضوع: رد: ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا   ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا I_icon_minitimeالخميس يناير 28, 2010 6:41 pm

شكرا يا قرصان
قرصان الحب
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
قرصان الحب

انا سنى : 30
مشركاتى : 3941
نوع خطى : 3aDy
استايل خطى : francoOo
لون خطى : wlahy Enta Wezo2a2
انا بشتغل : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Sailor10
هوايتى : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Huntin10
مزاجى : ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا Pi-ca-24
رسالتى : صـــــــــدمـــأآأآأآأآأآأآأت عمــــــــــــــــــرى ذودتنـــــــــــــى قنــــأآأآأآأآأعــــــــــــــهـ فكـــــــــل شــــئ احبـــــــــــــهـ اتـــــوقـــــع ضيـــــــأآأآأآأعهـ

مُساهمةموضوع: رد: ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا   ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا I_icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 11:20 pm

مرسى يا سارة على المرور الجميل دة

والله منورة التوبيك بتاعى

وانا فى انتظار المزيد منكم يا اجمل اعضاء

ماااااااااا نادم عليك-----------ملالالالالالاكي ااااانا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تامر حسنى نادم على
» بيحسدونى عليك
» مهنش عليك ..!!
» لما بيتغير اعز الناس عليك
» مشتاقه ليك بس خلاص انا هونت عليك ؟؟؟