سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

`*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

`*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

`*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨`

ريمي
UBDAA
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
UBDAA
اكبر عيل فى السفينة
اكبر عيل فى السفينة

انا سنى : 32
مشركاتى : 1391
انا : ذكر
انا بشتغل : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Progra10
هوايتى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Joggin10
بلدى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Egypt10
مزاجى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Pi-ca-26

`*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Empty
مُساهمةموضوع: `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨`   `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` I_icon_minitimeالسبت يوليو 18, 2009 6:02 am

تردد قناة كايرو سينما
Cairo Cinema
التردد : 10719
استقطاب : راسي
القمر : نايل سات

ريمي
::. بـنـت الـعـمـدة .::
::. الـقـائـدة الادارية .::

::. بـنـت الـعـمـدة .:: ::. الـقـائـدة الادارية .::
ريمي

انا سنى : 31
مشركاتى : 5931
انا : انثى
انا بشتغل : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Collec10
هوايتى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Readin10
بلدى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` 610
مزاجى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Pi-ca-46
رسالتى : فـي الـدنـيـا ثـلاث : أمـلْ ، ألـمْ , أجـرْ
فـعـش الأولـى وتـحـمـّل الـثـانـيـة لآأجـل الـثـالـثـة

مُساهمةموضوع: رد: `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨`   `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` I_icon_minitimeالأحد يوليو 19, 2009 8:39 pm

شكرا لك
Malak Al RoOh
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
Malak Al RoOh

انا سنى : 28
مشركاتى : 4315
استايل خطى : خطي خنفشاري على كيفك
انا : انثى
انا بشتغل : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Studen10
هوايتى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Writin10
بلدى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` 123
مزاجى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Pi-ca-50

مُساهمةموضوع: رد: `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨`   `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` I_icon_minitimeالأحد يوليو 19, 2009 9:28 pm

شكرا جزيلا
Messi
::. بــحــار مـفـتح وحـرك .::
::. بــحــار مـفـتح وحـرك .::
Messi

انا سنى : 29
مشركاتى : 2189
انا بشتغل : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Studen10
هوايتى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Sports10
بلدى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Egypt10
مزاجى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Pi-ca-50

مُساهمةموضوع: رد: `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨`   `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` I_icon_minitimeالجمعة يناير 08, 2010 6:04 pm

شكرا لك علي التردد
DesIgnEr
::.رئيس فريق عمل المجلـة.::
::.رئيس فريق عمل المجلـة.::
DesIgnEr

انا سنى : 32
مشركاتى : 259
انا بشتغل : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Collec10
هوايتى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Chess10
بلدى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` 126
مزاجى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Pi-ca-32

مُساهمةموضوع: رد: `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨`   `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` I_icon_minitimeالإثنين يناير 11, 2010 4:41 pm

مرسى نايس
(::. نـوكـيـا .::)
::. بــحــار بـيشـد حيلـة .::
::. بــحــار بـيشـد حيلـة  .::
(::. نـوكـيـا .::)

انا سنى : 30
مشركاتى : 490
هوايتى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Joggin10
بلدى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` 218
مزاجى : `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` Pi-ca-32

مُساهمةموضوع: رد: `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨`   `*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨` I_icon_minitimeالسبت يوليو 24, 2010 8:51 am

بوركتى اختى

`*:•. ][ قناة Cairo Cinema لمحبي مشاهدة الافلام المصرية ][.•:*¨`
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  قناة براعم تفوز بالجائزة الذهبية كأفضل قناة للأطفال
» البديل عن مشاهدة التلفاز
» لمحبي اللون الاحمر
» لينيكر: أعشق مشاهدة المنتخب الأسباني
» للشباب فقط (ممنوع مشاهدة البنات) منعا للفضائح