سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )

قرصان الحب
z@e@z@0
الملكة
Ra_Queen
G.e.M.Y
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
G.e.M.Y
::. بـحـار بـدأ يـعـمـل قلـق .::
G.e.M.Y

انا سنى : 32
مشركاتى : 857
انا : ذكر
بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 130

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Empty
مُساهمةموضوع: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 2:58 pm

اهــــلا وٍسهــــلا بأحـلى (شباب) وٍٍ (بنـــات)

فكرة المــوضــوع جميلة

وهـي عبـارة عـن حــــــــــوار مــــثير بــين فـريقــين

فـــٍرٍٍيـق [ الشباب ]

فـــٍرٍٍيـق [ البنات ]

خلونا جاديين شويه !!

هناك أمور يكرهها (الرجل في المرأه) أو لا يستطيع فهمها ؟

(( و ))

هناك أمور تكرهها (المرأة في الرجل) أو لا تستطيع فهمها ؟

وسنقوم في هذا الحوار بتسليط الضوء على كل ما لا يعجبنا في
(الجنس الآخر) بكل صراحة و موضوعية وبعيداً عن التعصب حتى
نستمتع و نخرج منه بنتائج إيجابية.

[ بــــــــــداية الحــــــــــــــوار ]

سيقوم (فريق الشباب ) بطرح تساؤل عن أمر معين
لا يعجبه في (البنات) ؟؟

وسيقوم (فريق البنات) بالرد وتبرير الموقف ؟؟

وبعد إعطاء الإجابات والمبررات الكافية يصبح (فريق البنات ) في
وضع الهجوم ويطرح سؤال على (فريق الشباب )

...... وهكذا يستمر الحوار ......

[ملاحـــــــــظة]

يحق للجميع المشاركه وأبداء الرأي ؟

وأرجوا أن نكون مع الحق دائماً بعيداً عن الإنتماء و التحيز !!!

وليكن شعارنا في هذا النقاش ((اختـــلاف الــرٍائ لا يفســد للــوٍد قضيــهـ ))

(( صــــــــافرة البـــــــــداية ))

** " سؤال من فريق الشباب موجه إلى فريق البنات "

لماذا البنات مهوس بالشاب الفانكي بدرجة ملفته للنظر؟

تجدها مجرد أن ترى الشهـر المنعكش والبنطلون الساقط ولو مش لقت الشعر المنعكش والحاجات الكول تلاقيهـا سيباه بعـد ربع ساعه ....

أكلمكم عن واقع رأيته وليس سمعته أو نقل لي......

بنـت زي القمـر بتجـري واحــد يعنـي ربنـا يعين بس هو يعنـي عـادي زي اي حـد وتحسي استغفر الله العظيم شويه وهتعبـده .......

طبعــاً هذا سلوك لبعض البنات وليس كلهم

لكنه سلوك الأغلب

حتى وإن كان الشاب دور بذلك أين دور الفتاه ؟

هـل هذا يوافق المقوله ( المراءه ناقصه عقـل ودين.. ؟؟ ) ؟

أتمنــى أن تكون الإجابه بكل صـراحه ومصادقيه
وعـــدم التحيـز .. وعــدم الإنـتماء .. ؟؟؟؟!!!!!!!!

موضوع حلوا جداً حبيت اطرحه ه لكم للمشاطرة وٍسمـاع رٍأى الشبـاب وٍالبنــات وٍالتفعــال فـ المنتـــدى

اتمنى التفاعل

وٍاتمنــى محــدش يــزٍعــل سـوٍا سـؤٍال اتعــرٍض لبــنـت اوٍ ســؤٍال اتعــرٍٍض لشــاب

وٍاكــرٍرٍ هــذه الملحــوووٍظــه

وليكن شعارنا في هذا النقاش ((اختـــلاف الــرٍائ لا يفســد للــوٍد قضيــهـ ))

وٍليكـــن شعــارٍنــا دائمــــااا

تحيـاتي
G.e.M.Y
G.e.M.Y

بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 130

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 3:07 pm

فعلا المرأه ناقصه عقل ودين
هااااااااااااا
ولا اى رئيكوا؟
Ra_Queen
::. بــحــار بـيشـد حيلـة .::
::. بــحــار بـيشـد حيلـة  .::
Ra_Queen

انا سنى : 29
مشركاتى : 379
انا : انثى
انا بشتغل : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Studen10
هوايتى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Travel10
بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Egypt10
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-23

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالسبت يونيو 20, 2009 3:30 pm

انا رأيي نقصان الدين او العقل بيختلف من شخص لشخص مش بين ولد وبنت
وبعدين الكلمه دي في الاسلام اه بس هي مش معناها انهم بيخرجوا عن الدين
الدين ساوى بين الرجل والمرأه
وبعدين الرجاله فيهم بردو خارجين عن الدين واكتر من البنات كمان
وبص حوليك وانت تعرف
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 12:18 am

السؤال مقلشى خارجين عن الدين انا بقول ناقصات عقل ودين
وفعلا ده حقيقه
مش بيفكرو خالص بعقلهم
ونقصين دى مش فهمين الدين صح
وبرده مش كلهم بعض منهم

يعنى مثلا الحكايه دى تحسى ان المرأه فيها ناقصه عقل ودين
بنـت زي القمـر بتجـري واحــد يعنـي ربنـا يعين بس هو يعنـي عـادي زي اي حـد وتحسي استغفر الله العظيم شويه وهتعبـده .......

طبعــاً هذا سلوك لبعض البنات وليس كلهم

ولا انا غلطان؟
الملكة
::. بـحـار ركـب معـانـا .::
::. بـحـار ركـب معـانـا .::
الملكة

انا سنى : 33
مشركاتى : 28
بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 218

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 4:21 am

انت مش غلطان

بس اسلوبك فى الكلام انا حاسة انة اتهام او لكل البنات

مع احترامى لرأى حضرتك

مش كل البنات نفس الشخصية انا معاك ان فيهم مش محترمين بس مش اكترهم فى كتير محترمين جدااا

زى هنا مثلاً

وشكرا لك على الموضوع تقبل مرورى
z@e@z@0
z@e@z@0

مشركاتى : 491
بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 124
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-26

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 6:56 am

تسمحلى يا تشيتوس انى اكون مش مع ده ولا ده انا هجاوب مع الاثنين اوك

اولا السؤال اللى انته موجه للبناااااااات او الاتهام فى نقصان العقل والدين او الشخصيه الغير محترمه كل ده برجع للبيئه اللى اتربت فيها هذه البنت لو كانت بيئه متدينه ومحترمه تخرج هذه البنت مكتملة العقل والدين وتستطيع ان تقوم بتربيه اسره كامله
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 11:26 am

الملكة كتب:
انت مش غلطان

مع احترامى لرأى حضرتك

مش كل البنات نفس الشخصية انا معاك ان فيهم مش محترمين بس مش اكترهم فى كتير محترمين جدااا

زى هنا مثلاً

لا لا لا لا لا والله انا ما قصدى انى اتهم اى حد يا ملكه
انا بقول الكلام ده وانا واصق ان فى بعض البنات مش محترمين واكترهم محترمين

انا والله ما اصدى انى اتهم ده نقاش بين الشباب والبنات
البنت الى مش عجبها حاجه فى الشباب ممكن تقولها هنا والشباب عتدافع عن نفسها
والشباب نفس النظام

وشكرا ليكى على المرور الجميل والرأى المحترم
ونرجو المزيد فى الرد فى النقاش
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 11:28 am

z@e@z@0 كتب:
تسمحلى يا تشيتوس انى اكون مش مع ده ولا ده انا هجاوب مع الاثنين اوك

اولا السؤال اللى انته موجه للبناااااااات او الاتهام فى نقصان العقل والدين او الشخصيه الغير محترمه كل ده برجع للبيئه اللى اتربت فيها هذه البنت لو كانت بيئه متدينه ومحترمه تخرج هذه البنت مكتملة العقل والدين وتستطيع ان تقوم بتربيه اسره كامله

انت يا زيزو بقى
فى بيئه مربتش كويس فبالتالى يطلع البنت ناقصة عقل ودين
وانا برده مش بقول كل البنات لان الملكه بتزعل

فى بعضهم كويس وفى مش كويس
فأنت لازم تقول كدا
z@e@z@0
z@e@z@0

بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 124
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-26

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 2:46 pm

انا بتكلم على السؤال او الاتهام اللى انته موجهه للبناااااااااااات انك بتقول فيه او بتتهمهم فيه نقصان العقل والدين وانا بقولك مش كل البناااات يا تشيتوس كده

ونقصان العقل والدين بيرجع للبيئه اللى اتربت فيها كل البناااااااااااااات
لو كانت بيئه محترمه ومتدينه تبقى البنت التى خارجه من هذه البيئه محترم لو كانت غير زالك يبقى عندها نقصان فى العقل والدين زى منته بتقول

وانا مبكلمش على الملكه بس ولا اى بنت فى المنتدى انا بتكلم على كل البنات و100% البنات اللى على المنتدى دول كلهم محترمين
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 3:47 pm

طيب وانا مقلتش غير كدا يا مان

هو انا مش يتهم البنات وانا واصق ان فى بنات طبع محترمه مش كله يا مان

وانت بتشوف البنات بعيك يا حماده بيعملوا اى انت مش تايه عنهم
Ra_Queen
Ra_Queen

انا بشتغل : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Studen10
هوايتى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Travel10
بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Egypt10
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-23

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 7:07 pm

الملكة كتب:
انت مش غلطان

مع احترامى لرأى حضرتك

زى هنا مثلاً

انا معاك في كل كلمه قلتها
كلامك جميل كالعاده
وبالنسبه لاحمد احب اقله ان حوارنا كله مش علي البنات اللي مش محترمه بس
انا ملاحظه انك مبتتكلمش الا علي الفئه دي
في بنات كتير محترمه
زي مفي اولاد كتير ناقصين عقل ودين وادب
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 7:27 pm

ههههههههههههههههههههه
انا بردو الى بتهم

يبنتى انا اهو بعترف ان فى بنات محترمه وكاملين عقل ودين

وانتى بقى اعترفى ؟ان فى شباب محترمه؟
يلا
z@e@z@0
z@e@z@0

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 7:43 pm

love.shetos كتب:
طيب وانا مقلتش غير كدا يا مان

هو انا مش يتهم البنات وانا واصق ان فى بنات طبع محترمه مش كله يا مان

وانت بتشوف البنات بعينك يا حماده بيعملوا اى انت مش تايه عنهم

معااااك فى كده بس مش كلهم بردو همه مش علشان بيلبسو هدوم حلو وكده نقول عليهم مش محترمين ان الله جميل يحب الجمال

بص يا تشيتوس اللى يمشى على البنااااااااات يمشى على الرجال احنا مش احسن منهم فى حااااااجه بنااات ناقصات عقل ودين فى شباب ناقصين الدين كله والعقل كله لو انته بصيت فى مجتمعنا تلاقى اخطاء الرجاله اكتر من اخطاء البناااااااااااااااااات
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 7:55 pm

معااااك فى كده بس مش كلهم بردو همه مش علشان بيلبسو هدوم حلو وكده نقول عليهم مش محترمين ان الله جميل يحب الجمال
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دى جميله اوى الله جميل يحب الجمال ماشى بس مع البنت الى بتلبس البناطيل وتسقطهم وتلبس بضيات وتلبس بلنيرات
يعن صلى على النبى فى قلبك بقى انت بتكلم ازاى اكلم صح طيب
ازاى تقول على البنات ان اللبس الى بيلبسوه ده حلو وجميل فى اى يا احمد وتقول عليهم كمان ان الله جميل يحب الجمال
طيب احنا مقلناش حاج ان الله جميل يحب الجمال بس مش مع دول يا ميزو
واى بنت لو دخلت انا متأكد ان هيا مش هتغلطنى

بص يا تشيتوس اللى يمشى على البنااااااااات يمشى على الرجال احنا مش احسن منهم فى حااااااجه بنااات ناقصات عقل ودين فى شباب ناقصين الدين كله والعقل كله لو انته بصيت فى مجتمعنا تلاقى اخطاء الرجاله اكتر من اخطاء البناااااااااااااااااات
اما دى بقى عمر الرجاله ما بيغلطو اكتر من البنات
معلشى يا بنات انا بكلم عادى ده رأى والرأى لا يفسد فى الود قضيه
اوعو تفهموا انى مش بحترم النساء لا ازاى انا بحترمهم بس انا بعبر عن الى بشوفه

انا بشوف بنات والله سبحان الله محترمين جدا
واجى واقول على الشباب ان فى بعض الشباب بيبصو على البنت الى محجبه ولبسه عبايه ومحترمه يعنى الشباب مسبش حاجه مبصش عليها
بس مش كلهم بعضهم برضه

برضو مع احترامى للبات
Ra_Queen
Ra_Queen

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 8:31 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دى جميله اوى الله جميل يحب الجمال ماشى بس مع البنت الى بتلبس البناطيل وتسقطهم وتلبس بضيات وتلبس بلنيرات
يعن صلى على النبى فى قلبك بقى انت بتكلم ازاى اكلم صح طيب
ازاى تقول على البنات ان اللبس الى بيلبسوه ده حلو وجميل فى اى يا احمد وتقول عليهم كمان ان الله جميل يحب الجمال
طيب احنا مقلناش حاج ان الله جميل يحب الجمال بس مش مع دول يا ميزو
واى بنت لو دخلت انا متأكد ان هيا مش هتغلطنى

اما دى بقى عمر الرجاله ما بيغلطو اكتر من البنات
معلشى يا بنات انا بكلم عادى ده رأى والرأى لا يفسد فى الود قضيه
اوعو تفهموا انى مش بحترم النساء لا ازاى انا بحترمهم بس انا بعبر عن الى بشوفه

انا بشوف بنات والله سبحان الله محترمين جدا
واجى واقول على الشباب ان فى بعض الشباب بيبصو على البنت الى محجبه ولبسه عبايه ومحترمه يعنى الشباب مسبش حاجه مبصش عليها
بس مش كلهم بعضهم برضه
برضو مع احترامى للبات

مع احترامي لحضرتك
كل كلامك غلط
انت سايب غلطات الولد اللي بيعملها وجاي علي لبس البنت
مع احترامي لرأيك بس انت واخد اللبس حجه
سايب كل اللي الاولاد بيعملوه في البناات
دا البنات بأت بتخاف تخرج الشارع
اللبس عمره مكان مقياس للادب
وايه بس مش مع دول دي فين دا بقى الاحترام اللي انت بتقول عليه احنا حيوانات
وبعدين كلام احمد صح
لبس البنت عيب والولد لا انتوا مش شايفين الاولاد بيلبسوا ايه
وال موضه ال
ولا حرام ع البنت ومش حرام ع الولد

اللبس عمره مكان مقياس للادب والجمله دي اختصار لكلام كتير افهموه انتوا بقى
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 10:11 pm

انتى الى كلامك غلط اللبس بتاع البنات غلط غلط غلط
انتى لازم تعرفى ان كلامك ده مش صح لان اللبص هو الغلط فى البنات وانتو الى بتجبرو الصبيان على المعاكسه فى الطريق
لان البت لو مشيه محترم مش هتتعاكس
Ra_Queen
Ra_Queen

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 10:17 pm

هههههههههههههه
لبس بالسين علي فكره
المهم المعاكسه مش باللبس وعمرها مجات باللبس
المعاكسه بمدي ادب الولد اللي بيعاكس
يعني لو لبس البنت بيمثل 30%يبقى ادب الولد بيمثل 70%لان لو الولد مؤدب عمر مهيحصل الحجات دي
لانه هو الطرف الاكبر لانه هو اللي بيعمل الغلط
ولان بردو هو الطرف اللي في ايده يعاكس ولا البنت هي اللي بتقله مثلا
ههههههههههه
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 10:23 pm

طيب انا هديكى مثل
اكيد تعرفى البنات الى بتروح النادى وبعدو على البسين اى رئيك فى دول ولبسهم ؟؟؟
بصراحه

وهم دول بيغو الشباب ولا لاء؟؟
بصراحه
Ra_Queen
Ra_Queen

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 10:25 pm

يا راجل
ايه دا
يابني احنا بنتكلم عن المجتمع اللي احنا عايشين فيه
المعاكسه لو علي البسين بس كانت تبقى رحمه
انما دول بيعكسوا المنقبات
والمثل دا بعيد عن مجتمعنا خالص
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 10:31 pm

انا معاكى من نحيت المكبات الى بتتعاكس فى شباب معندهمش دم بيعملو كدا

بس البنات الى بتلبس بضيات وبناطيل
وبلنيره وركزو على دى بلانيره
احنا عرف ودول بيشوهو صورت العرب
واحنا مسلمين كمان
Ra_Queen
Ra_Queen

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 10:35 pm

علي فكره بقى عمر مفي بنات هنا تلبس بادي علي بنطالون
وع العموم لو حصل
لو في ولد محترم نفسه واخته وامه عمره مهيعمل حاجه غلط
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 10:42 pm

هههههههههههههههههههههه
بس هيا تلبس كدا ليه انا بقول على الى بشوفه فى المنصوره
اما تخشى الجمعه هتغيرى رأيك تماما
قرصان الحب
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
قرصان الحب

انا سنى : 30
مشركاتى : 3941
نوع خطى : 3aDy
استايل خطى : francoOo
لون خطى : wlahy Enta Wezo2a2
انا بشتغل : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Sailor10
هوايتى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Huntin10
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-24
رسالتى : صـــــــــدمـــأآأآأآأآأآأآأت عمــــــــــــــــــرى ذودتنـــــــــــــى قنــــأآأآأآأآأعــــــــــــــهـ فكـــــــــل شــــئ احبـــــــــــــهـ اتـــــوقـــــع ضيـــــــأآأآأآأعهـ

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 1:03 am

ههههههههههههههه

بكرة تكبر وتعرف هيا لسة عيلة بردة

انا معاك ان دة خارج عند الحدود الحددة

وهي مفكرة كد انا الولد هيحبها وهيموت فيها

ومش هيقدر يستعنى عنها

لازم يكون فى ادب فى اللبس يا احمد
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 2:03 am

حبيبى انت فين من زمان
كدا انت صح
رأفت سيد خليل
رأفت سيد خليل

انا سنى : 33
مشركاتى : 582
بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 127
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-10

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 5:38 am

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Agتعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Ag

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pissedتعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pissed فى حدود للنقاش اعتقد انتم كدة عديتوا الحدود دى

المهم دلوقتى سكوا ع الموضوع دة وجيبوا موضوع تانى والى هيعمل غير كدة

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Att

هيتعااااااااقب
z@e@z@0
z@e@z@0

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 8:37 am

سكو فى حاجه اسمها سكوا وبعدين ده موضوع للنقاااش كل واحد يقول رأيه وبصراحه كماااااان وانا بعتقد ان مفيش حاجه غلط اتقالت

بس انتو الاثنين كلامكم صح يا تشيتوس انته ولا راكوين
G.e.M.Y
G.e.M.Y

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 5:17 pm

المشاغب كتب:
تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Agتعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Ag

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pissedتعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pissed فى حدود للنقاش اعتقد انتم كدة عديتوا الحدود دى

هيتعااااااااقب

فى اى يا عم المشاغب
انت بتقول اى ما احنا كلنا بنقول كلام فى النقاش تعادينا الحدود ازاى بقى
وبعدين انت هتعقبنا ازاى بقى احنا هنا مشرفين زينا زيك وبغدين الموضيع الى بتتحط هنا كلها سليمه
ولو احنا مردناش مفيش حد هيشتغل على النقاش خالص
دا انت الى هو انت مراقب مبتدخلش ترد زى اى عضوا

بس مينفعش هتتعاقب دى يا مان وحشه اوى
Ra_Queen
Ra_Queen

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 5:18 pm

Ra_Queen كتب:
انا مع الحق يا زيزو
انا شايف ان المرأه لها الحق فى المجتمع ده والمجتمع اسم للرجل اكتر من المرأه فى المجتمع
عرفين ليه لان المرأه هيا الى بتسؤ سمعت المجتمع

دا في مجتمعنا احنا بس لاننا بنادي بشرف البنت وسيبين الولد
وبعدين مفيش حاجه اسمها المجتمع لحد وسايبين التاني
يابني الرجل والمرأه عنصري المجتمع محدش يقدر يستغني عن التاني
المرأه دي امك واختك وعمتك وخالتك تخيل كل دول مش موجودين كنت عشت ازاي
انت مكنتش هتبقى موجود اصلا

عندكم بلاد الغرب مثلا شيفين المرأه عمله اى هنا دا ايزى خالص ومفيش دم والله
يعنى فكرو لو مجتمعنا زى ده هيبقى شكلنا اى ؟؟
والله الواحد يشكر النعمله الى هو فيها

يعني الكلام دا معناه ان مجتمعنا محترم لو ماشي بسمعت المرأه اللي فيه
وبعدين ملناش دعوه الا بمجتمعنا الوقتي

المشاغب كتب:

هيتعااااااااقب

علي فكره مش انت الي هتعرفنا حدودنا
واحنا مشرفين هنا
ولو احنا مدخلناش النقاش محدش هيدخل
والقوانين دي مشيها علي حد غيرنا
احنا مش بنتعاقب
وهنسك الموضوع تقدر انت تحط موضوع نتكلم فيه ؟
لا طبعا لانك مبتدخلش هنا دا دليل علي انك متعرفش حدود النقاش
وقوانين النقاش دي انا اللي حطاها عندك مثبت
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 24, 2009 1:26 am

الموضوع مش مستاهل الكلام دة كلة

المشاغب برافيت لو سمحت

السادة الاعضاء والمشرفين معلش
Malak Al RoOh
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
Malak Al RoOh

انا سنى : 28
مشركاتى : 4315
استايل خطى : خطي خنفشاري على كيفك
هوايتى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Writin10
بلدى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) 123
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-50

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 24, 2009 1:45 am

خلاص يا جماعة قفلوا على الموضوع

وكل شخص له الحق بأن يقول رأيو وهذا مو ممنوع

وقفلوا على هذه السيرة وأبدئوا بنقاش جديد

حفاظا على عدم حصول المشاكل

وشكراا
Messi
::. بــحــار مـفـتح وحـرك .::
Messi

انا سنى : 30
مشركاتى : 2189
هوايتى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Sports10
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-50

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالإثنين يوليو 06, 2009 10:18 am

شكرا
القناص
القناص

مشركاتى : 2361
نوع خطى : arabicj aadress
استايل خطى : fontea
مزاجى : تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) Pi-ca-10

مُساهمةموضوع: رد: تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )   تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد ) I_icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 12:07 am

شكور جدا ع المجهود الجامد دة

وتسلم الايادى

تعال محروج تناقش ؟ تعالي محروجه تتناقشي ؟ ( طاوله النقاش والحوار الجاد )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اتعلموها بقي تعالي واحنا نعلمك.......
» بتخافي من الشارع؟......تعالي الأول نعرفك على الشارع
» جديد النكت تعال واضحك ههههههههههههههه
» نكت نااااااااااااااااااااااار لحظات ضحك و فرفشه مخنوق .. متضايق .. تعال فك عن نفسك يا مكحرت يا ر
» نكت نااااااااااااااااااااااار لحظات ضحك و فرفشه مخنوق .. متضايق .. تعال فك عن نفسك يا مكحرت يا ر