سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

اشياء صغيرة تخليكى قمر 14

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
the princess
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
the princess

انا سنى : 30
مشركاتى : 4148
انا : انثى
انا بشتغل : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Studen10
هوايتى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Swimmi10
بلدى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Egypt10
مزاجى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Pi-ca-23
رسالتى : xX.....No One Like Me.....xX

اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Empty
مُساهمةموضوع: اشياء صغيرة تخليكى قمر 14   اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 25, 2010 1:53 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته1)عند غسل الشعر بالشامبو اقلبى راسك لاسفل واقلبى شعرك للامام وادعكية بينشط الدورة الدموية للشعر وبالتالى يمنع سقوطة
2) زبدة الكاكاو لدهن كعوب القدم ( الى بنستخدمها للشفاي ) بتخلى الكعوب تحفة ادهنيها باليل والبسى شراب وشوفى النتيجة الصبح
______________________________ _
3)وانتى على الكرسى وقاعدة قدام الكمبيوتر قومى واقعدى 5 دقايق بتخلصى من الارداف والشحوم المتركزة فى هذة المنطقة
4) اغسلى وجهك بالصابونة واتركى الرغوة وضعى اربع نقاط معجون اسنان على الرغوة وادعكى وشك وبعدين اشطفية هتصدمى قومى جربى وارجعى ردى تفتيح انعاش لون وردى وهتلاقى البشرة بتنفس
7) وضع ماء الورد المخصص للشرب على ماء الشرب العادى بيورد كل بشرة الوجة والجسم وينظف الجسم ايضا من الداخل وهذا وصفة الايرانيات هتلاقيهم بشرتهم تحفة من ماء الورد

اخلطى كريم الاساس فى كف يدك مع كريم مرطب واقفلى اليد الاخرى واخلطيهم مع بعض وضعيهم على الوجة يمنع تكتل كريم الاساس وهيديكى لمعة تحفة ويمنعة من التشقق مع الوقت الطويل ولا اغلى ماركة

10) شرش الجبن ( او الماء الى بيكون فى علبة الجبنة ) حطية فى زجاجة وادهنى وجهك منة مرتين فى اليوم وادعيلى تفتيح وترطيب وازالة البقع والنمش

11) ضعى طلاء الا ظافر فى الثلاجة قبل وضعة هينشف بسرعة ويتحط بسرعة

13) خايفة على الشراب النايلون من القطع اغسلى رجلك بلسم الشعر واشطفى رجلك هتبقى نعمة موت حتى لو مش هتلبسى شراب
14) مزيل الماكياج خلص استخدمى الزبادى لازالة الماكياج ومنة ماسك سريع هتصدمى من النتيجة

15) قشر الرمان نشفية فى البلكونة كويس ودقية واطحنية بودرة وضعية تحت الابط لمدة اربع ايام رائحة العرق بتختفى شهر

ريمي
::. بـنـت الـعـمـدة .::
::. الـقـائـدة الادارية .::

::. بـنـت الـعـمـدة .:: ::. الـقـائـدة الادارية .::
ريمي

انا سنى : 31
مشركاتى : 5931
انا بشتغل : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Collec10
هوايتى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Readin10
بلدى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 610
مزاجى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Pi-ca-46
رسالتى : فـي الـدنـيـا ثـلاث : أمـلْ ، ألـمْ , أجـرْ
فـعـش الأولـى وتـحـمـّل الـثـانـيـة لآأجـل الـثـالـثـة

مُساهمةموضوع: رد: اشياء صغيرة تخليكى قمر 14   اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 25, 2010 2:02 pm

اشياء غريبة ههه

شكرا جزيلا برنسس

وبانتظار كل جديدك ان شاء الله
the princess
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
the princess

انا سنى : 30
مشركاتى : 4148
انا بشتغل : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Studen10
هوايتى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Swimmi10
مزاجى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Pi-ca-23
رسالتى : xX.....No One Like Me.....xX

مُساهمةموضوع: رد: اشياء صغيرة تخليكى قمر 14   اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 26, 2010 3:10 pm

هههههههه
مانا بقول انها غريبة فعلا
نورتى التوبيك
Mr.Say33

::. قـائـد إدارى .::

::. قـائـد  إدارى .::
Mr.Say33

انا سنى : 28
مشركاتى : 4289
نوع خطى : Tahoma
استايل خطى : Blod+Itlic
لون خطى : Red
انا : ذكر
انا بشتغل : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Accoun10
هوايتى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Huntin10
مزاجى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Mostaf12

مُساهمةموضوع: رد: اشياء صغيرة تخليكى قمر 14   اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 15, 2010 11:42 am

قاهم قاهم

كل دة بقى مفيش للرجالة اى حاجة كدة

شجعونا يا حريم
saiko.love
::. بـحـار مـايـتعـوضـش .::
::.  بـحـار مـايـتعـوضـش  .::
saiko.love

انا سنى : 31
مشركاتى : 7103
نوع خطى : ايـــــــه بقى ايـــــــــــــــه بقى....
استايل خطى : الــــي يــحصــلنــا يــكــسـرنــــا.....
لون خطى : مــتـــمــطـــورنــاش يانــــــاس....
انا : ذكر
انا بشتغل : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Sailor10
هوايتى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Huntin10
مزاجى : اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 Mostaf12
رسالتى : ــــــــــــــ
ما أصعب ان تعيش داخل نفسك وحيد بلا صديق ......بلا رفيق ...... بلا حبيب ........ تشعر أن الفرح بعيد ......... تعانى من جرح .......... لا يطيب .......جرح عميق .......جرح عنيد ......... جرح لا يداويه طبيب

ســــ sAikO ـــــــايــكـو
الحـــــــ El.7AzEn ــــــزين

مُساهمةموضوع: رد: اشياء صغيرة تخليكى قمر 14   اشياء صغيرة تخليكى قمر 14 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 6:18 pm

تسلمى والله يا برنسيسه

اشياء صغيرة تخليكى قمر 14
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اشياء لا يعرفها الرجل عن المرأه..........................
» اشياء في المرأة لا يعلمها الرجل وهي
» يا اعضاااء افرحوا اشياء تخص المشرفين...؟؟
» مذكرة صغيرة عن حب كبير
» هناك اشياء قد لا يعرفها الرجال عن المراة...ها هي ! سـري للغـايه