سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
GzaR
::. بـحـار مـايـتعـوضـش .::
::.  بـحـار مـايـتعـوضـش  .::
GzaR

انا سنى : 31
مشركاتى : 8441
نوع خطى : arrila
استايل خطى : Blod
انا : ذكر
انا بشتغل : نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Player10
هوايتى : نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Chess10
بلدى : نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Egypt10
مزاجى : نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Pi-ca-20

نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Empty
مُساهمةموضوع: نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا   نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 3:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

انا النهارده قولت بقا لازم كل واحد فينا يتكلم عن نفسه
شوية بس بصراحه يعنى بالشكل ده انت هتوصفلنا نفسك

1- مميزاتك

2- عيوبك

3- العيب الى مش قادر تصلحه

4- الميزه الى مش عجبه الناس او مش عارف تتعامل بيها مع الناس

5- مشاكلك فى حياتك فى بيتك فى عملك

كفاية كده لانكم هترغوا كتير وانا قولت لازم كل واحد
فينا يفضفض عن نفسه شويه
Farosha
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
Farosha

انا سنى : 29
مشركاتى : 3976
نوع خطى : مره نسخ ومره رقعه
استايل خطى : الي تحبه
لون خطى : احمر
انا : انثى
انا بشتغل : نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Studen10
هوايتى : نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Painti10
بلدى : نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Egypt10
مزاجى : نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Pi-ca-41
رسالتى : ليس كل من ينظر اليك

معجب بك

من الممكن ان يكون

متعجب منك

نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا   نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 16, 2010 12:31 pm

المميزات ::::::::: هيا الطيابه بس .......

العيوب::::::::::::: التهور والطيابه والتسامح والامباله ومبعرفش ادافع عن نفسي

العيب الي مش قادره اصلحه ::::::::::ان طيابتي زايده شوية لدرجة انها بتوقعني في مشاكل كتيره ،،،،وبجد نفسي اتخلص منها نفسي ابقي خبيثه لان هوا دا الي ماشي الوقتي

المشاكل في البيت:::::::::::ان الي كنت بعرف اتفاهم معاه هوا بابا الله يرحمه بعد كدا مش بعرف اتفاهم لدرجة اني بدات الجا لناس تانيه من بره العيله جايز الناس بتعتبر دا عيب بس دا الي قدامي غصب عني هوا دا الي كان بيحصل.............فكل المشاكل بتيجي من كدا .........ز

تحياتي لكاتب الموضوع

نــــــتـــــــكــــــلم بـــــــــصـــــراحـــه شـــــــويـــة بــــقـــا
صفحة 1 من اصل 1