سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

نكته طويله اوي ورخمه 626787583
سفينه العرب
يا ميت أهلا وسهلا تفضــل اقعد على اي مكان انت تحبه بالسفينة., بس شكلك أنت اول مرة تنورنــا..[خد بالك القعدة مع البحرين نار ...] ,اه صح بقلك ايه... أنت لازم تسجــل بالسفينة علشان تبقي حبيبنــا , بالزوق بالعافية هتسجــل ..ماتبصليش كده بقلك على الطلاق لتسجل يلا دووس هنا وسجل ولازمتشارك.كمـان.هينزلك خصم من المشرفين لما تشارك معـانا

نكته طويله اوي ورخمه 626787583
سفينه العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سفينه العرب

الرئيسيةبالكونة السفينةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكته طويله اوي ورخمه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Nada kamal
::. بـحـارحـجـز لـة كرسـى .::
::.  بـحـارحـجـز لـة كرسـى .::
Nada kamal

انا سنى : 27
مشركاتى : 51
انا : انثى
انا بشتغل : نكته طويله اوي ورخمه Studen10
هوايتى : نكته طويله اوي ورخمه Readin10
بلدى : نكته طويله اوي ورخمه Egypt10
مزاجى : نكته طويله اوي ورخمه Pi-ca-23

نكته طويله اوي ورخمه Empty
مُساهمةموضوع: نكته طويله اوي ورخمه   نكته طويله اوي ورخمه I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 31, 2010 9:06 pm

دخل استاذ قاعة المحاضرة فقال للطلاب صباح الخير، فرد عليه محمد المازم وقال ((يا اهلاً والله

بالهل الطله اشتقنا لعيونك والله)). فقال الاستاذ يلا نراجع المحاضرة اللى فاتت رد عليه عبد الله

رويشد ((الي نساك انساه)). فقال الاستاذ لعمرو ذياب قوم واشرح المحاضرة اللى فاتت، فقال

عمرو ذياب ((مابلاش نتكلم في الماضي)). فبص الاستاذ الى محمد فؤاد فلقاه اعد يتكلم مع

اللى جنبه فضربه الاستاذ، فرد محمد فؤاد عليه ((حردهالك مش حنسهالك)) . وشاف الاستاذ

مجد القاسم نائم، فقال الاستاذ قوم، فقال مجد القاسم ((غمض عنيك وحلم معايه)). فتش

الاستاذ دفتر ايهاب توفيق فلقاه ناقص فرد عليه ايهاب توفيق ((اكثر من كده ايه)) فعاقب الاستاذ

ايهاب توفيق. وقام الاستاذ لقى وائل كفوري يتكلم مع محمد فؤاد، فقال الاستاذ لوائل بتتكلم

ليه داخل القاعة فقال وائل ((سألوني..سألوني)). وبعدين قال الاستاذ يلا نبدأ بشرح محاضرة

اليوم، فقال لنوال الزغبي قومي واشرحي المحاضرة معرفتش تشرح المحاضرة فقالها الاستاذ

ليه محضرتيش اليوم فقالت ((حاسب نفسك الاول)). وبعدين شاف ديانا حداد تكتب ومشغولة عن

المحاضرة فقال لها ايه اللى شاغلك فقالت ((الى في بالي ولا على بالو)). بعد كدة بص الاستاذ

للقاعة لقاها مش نظيفة فقال الاستاذ مين المسؤول عن نظافة القاعة النهاردة، فقام كاظم

الساهر فقال ((انا وليلى)). فعاقب الاستاذ كاظم وقام ضرب ليلى فجت الضربة باصالة فقالت

اصالة ((يامجنون مش انا ليلى)). فدخل جورج وسوف متاخر فقال الاستاذ ليه كل التاخير دة،

فقال للاستاذ ((انا اسف لأني مكنشي غضب عني)). وفي الاخر قرر الاستاذ تأجيل المحاضرة

الى الاسبوع الجاى فصاح الجميع وقالوا ((دا حلمنا طول عمرنا))

وبس توتة خلصت الحدوتة ههههه
ftafeeet
::. بــحــار مـفـتح وحـرك .::
::. بــحــار مـفـتح وحـرك .::
ftafeeet

انا سنى : 31
مشركاتى : 2812
نوع خطى : مـش محـدد
استايل خطى : اتش شقاوة
لون خطى : احـمــــر
انا : ذكر
انا بشتغل : نكته طويله اوي ورخمه Unknow10
هوايتى : نكته طويله اوي ورخمه Huntin10
مزاجى : نكته طويله اوي ورخمه Yrg1h66ug
رسالتى : سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

مُساهمةموضوع: رد: نكته طويله اوي ورخمه   نكته طويله اوي ورخمه I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 31, 2010 11:15 pm

دى رخمة اوى
هههههههههههه

تقبلى مرورى
romio
::. بـحـار ركـب معـانـا .::
::. بـحـار ركـب معـانـا .::
romio

انا سنى : 31
مشركاتى : 24
انا : ذكر
انا بشتغل : نكته طويله اوي ورخمه Trader10
هوايتى : نكته طويله اوي ورخمه Unknow11
مزاجى : نكته طويله اوي ورخمه Pi-ca-40

مُساهمةموضوع: رد: نكته طويله اوي ورخمه   نكته طويله اوي ورخمه I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 15, 2010 2:04 am

لا يا ستى والله ما رخمه حلوه

اقبل مروروى ولو مقبلتش هعورك ولو كترت هكسرك ولو عملتلى حاجه هبقلشك ولو محترمتش نفسك هخدرك
the princess
::. بــحــار مـزاجة عـالـى .::
::.  بــحــار مـزاجة عـالـى .::
the princess

انا سنى : 30
مشركاتى : 4148
انا : انثى
انا بشتغل : نكته طويله اوي ورخمه Studen10
هوايتى : نكته طويله اوي ورخمه Swimmi10
مزاجى : نكته طويله اوي ورخمه Pi-ca-23
رسالتى : xX.....No One Like Me.....xX

مُساهمةموضوع: رد: نكته طويله اوي ورخمه   نكته طويله اوي ورخمه I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 15, 2010 2:16 am

ههههه
جميلة جدا يا ندى
ميرسى يا قمر

نكته طويله اوي ورخمه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت طويله ومضحكه
» كام نكته كده
» احلى نكته يكى يا مصر